Lite foton ifrån helgen!



Jasmine konverterade till muslim på torsdagskvällen..



Om man pussar kocken så får man smaka va?



Efter grillningen blev det yatzy utomhus tills det mörknade :)

--------



Stackars Molly har somnat efter en helkropps schamponering eftersom jag lyckades tappa ett glas cola på henne under torsdagskvällen.. Fast hon behövde ändå ett bad ;)

----



Pingstafton firade vi ute på en kolonilott på Jogersö!
Molly får frisyren fixad av frida.



Barnen mumsar potatisgratäng och fläskfilé på gräsmattan.
Till efterrätt blev det grillade bananer med vit och ljus blockchoklad :)

----



Mors dag jobbade jag 7-15 och när jag kom hem så hade barnen bakat en jättegod kladdkaka med hallon och så fick jag presenter :)
Tyvärr så glömde jag bort att fota men vi fikade med Pia och hennes barn lite senare och då var jag bara tvungen att fota Pias supersnygga sockerkaka! :D
Att den var lite misslyckad kan bero på att Jasmine lånat Pias ägg till min kladdkaka.. haha
Men dom fick ju smaka den oxå :)

Och idag fick jag ett kort och två trisslotter av Nathalie och vann hela 25kr x 2! (Början till en miljon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0