Turbo hunden!

Idag har jag jobbat och efter jobbet så städade och tvättade jag lite grann medans Jasmine stekte pannkakor.

Sen tog hon och Jag en promenix med Molly till Jogersö och helt plötsligt så står det ett rådjur mitt på vägen och båda skriker typ IHHH kolla ett rådjur!
Sen skriker jag MEN TA FRAM KAMERAN DÅ jASMINE IDIOT! Och precis då kommer tre stycken och cyklar om oss och rådjuret hade försvunnit så dom hörde ju bara oss skrika och såg rätt roade ut.. haha

Sen gjorde Jasmine ett snyggt försök att filma Molly när hon sprang på Jogersö!


Kanske inte blev det resultat jag hade väntat mig då hon ser grymt rolig ut när hon springer :)

Sen gick vi ner till vattnet och Molly tar sats och kastar sig hoppandes rakt ut i vågorna tills hon försvann under ytan och då vände hon och for in igen! haha
Sen for hon runt i vattnet och på stranden helt galen..
Hon gillar tydligen vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0