Äntligen en vettig doktor!

Den här dagen har gått åt till att ringa en massa samtal och så har jag varit till banken och kollat upp om min avlidne sambo fått in några pengar men det hade han inte och dom som kräver pengar vill fortfarande ha sina 4000... (se tidigare inlägg).
 
Sen så har jag haft ett läkarbesök för att förlänga min sjukskrivning och det var inga som helst problem ifrån den här läkarens sida.
Jag fick en ny läkare igen pga av semestrar och han började samtalet med "hej jag tänker inte be dig berätta vad du har gått igenom för jag har redan läst på och vet din situation"
Han fortsätter med att han även kollat upp vad min psykolog har sagt osv. och han tycker inte det är några konstigheter att förlänga min sjukskrivning..
Jag sitter och gråter eftersom jag verkligen inte orkar bli påmind eller prata om det och han ger mig tid!
 
Han frågar mig bla hur jag kunde ge Dennis en chans när vi träffades om jag visste att han var missbrukare och mitt svar var att ja det bara blev så eftersom jag inte visste om det till en början sen rullade det ju på..
Han sa även en sak som jag och min äldsta dotter pratade om igår och det var att jag har aldrig träffat en kille som varit så snäll mot mig och jag haft så roligt med..
Men jag har heller aldrig träffat någon som gjort mig så här illa och då har jag väldigt dåliga erfarenheter av killar sen tidigare..
Att ta sitt liv framför den man älskar är verkligen inte okej!
 
Han träffade liksom rätt flera gånger så jag kan bara säga att jag för en gångs skull träffade en bra doktor!
 
Men nu ska man gå på nålar ytterligare en månad för att se om försäkringskassan godkänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0