Att leva under hot

*Inlägget är reklam för Kjell&company och innehåller annonslänkar*
 
Jag lever under en viss hotbild då en person i min sambos närhet uttalat sig hotfullt kring det som sambon gjorde när han dog.. Personen var påverkad av narkotika när han sa dom här sakerna
 och jag har pratat med personen i efterhand men jag känner mig ändå inte helt säker.
Sen händelserna med inbrotten och sakerna som placerades utanför vår dörr känns ju även det väldigt obehagligt (läs tidigare inlägg).
Dessutom har jag aldrig gillat mörkret och nu börjar det bli mörkt tidigt på kvällarna så nu åker min försvarsspray med ut på kvällspromenaden.
 
 
Denna heter safe by gaia försvarsspray och den tjuter i 120db och färgar rosa som inte går att tvätta bort och den är helt laglig.
Nackdelen är väl om jag måste använda den när jag har hundarna med mig för dom lär ju bli livrädda, iaf Sasha som är rädd för alla ovanliga ljud.
 
Den här varianten hittar ni bla. på Kjell&Company för 199kr (hinner ni se detta innan 24 idag så kostar den 99kr)
 
Det finns även andra varianter av överfallslarm på sidan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0