Besök efter döden..

Jag har funderat på om jag ska berätta det här eller ej.. Då jag är osäker på budskapet..
 
Men i onsdags natt hade jag en sån där dryg natt igen och kunde inte somna och sov knappt något på hela natten..
 
Då besökte Dennis mig.. Jag låg på rygg i soffan med Sasha nere vid fötterna och då får jag som ett tryck över bröstet och väldigt svårt att andas samtidigt som allt skakar och jag vet att Dennis är bakom mitt huvud.. Jag säger Dennis sluta!
Och ser honom framför mig istället.. jag känner fortfarande en viss rädsla och han pussar mig på pannan och försvinner..
 
Sasha sitter upp och stirrar på mig sen tror jag att jag lyckades somna ett tag..
 
Vad ville han säga?
Jag har funderat mycket på det här då det inte var en så trevlig upplevelse till en början..
Ville han retas? (Han gillade att hitta på jävulskap och jag kände mig lite mörkrädd när jag gick ner på nedervåningen då jag inte hade några lampor på)
Ville han berätta hur det kändes när han dog?
Tycker han att jag borde ha hittat honom snabbare när han gjorde det? (Han var inte död när jag tog ner honom men icke kontaktbar).
 
Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0