Björnjakt!

Ja jag har ju inte varit med på någon björnjakt men därimot fick jag se röven på en idag när jag åkte hem ifrån Edsbyn.. 
Lite synd att jag inte fick se hela då det är första gången jag ser björn 😐


Det blev en långprommis runt halva Edsbyn idag och Sasha fick hälsa på en hund och blev så lycklig 😂
Sen tog vi vägen om Bingsjö hem för att dom höll på att fixa 2,5mil av vägen in till Edsbyn och vissa bitar fick man åka bakom en lots i spårig lera sen kändes det som att bilen fick lite väl mycket stryk av att åka där så det kändes inte som ett så dumt val att åka en omväg hem.


Och nu är vi hemkomna efter att ha kört min lilla peugeot 206 in till Furudal..
Trodde aldrig den skulle starta faktiskt men det gjorde den så nu ska den få nytt avgasrör och en katalysator och det ska min snälla svärson fixa 🙂
Fast det kändes lite konstigt att se Dennis bil i rullning igen.. Det va ju lixom hans lilla räcer..

Kvällen avslutades med en blåbärspaj🙂

Här hittar du billiga Bildelar!
Och här hittar du kläder till tex. Jakt och annat uteliv i skog och mark. Dom har dessutom 60%REA nu 🙂
Klicka Här!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0