blåbärsplock


*Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för bagaren och kocken*

Idag gick jag upp tidigt om nu kl. 9 kan räknas till tidigt..
Jag gjorde iordning mig sen åkte jag och hämtade Mickis och efter mycket irrande i skogen så hittade vi stället Carl pekat ut igår men där var hans bror så vi åkte vidare 😂



Här stannade vi 🙂



Dagens skörd.. Det blev lite att rensa 🙄


Mickis fixade en potatisgratäng med potatis,kassler,matlagningsgrädde och vitpeppar,vitlök och muskot.


Sen hade Carls snälla bror plockat kantareller åt mig 😎


När vi skulle åka hem så var det två regnbågar över Furudal men det blir inte riktigt rättvist på bild.

Den snygga gratängformen hittar du hos bagaren och kocken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0