Blondiner har roligare?

 *Innehåller annonslänkar för Lyko,feelunique,hudoteket*
 
 
Idag har jag träffat min kurator igen och det känns som att sitta och småsnacka med en kompis..
Men jag ska iallafall träffa henne om två veckor igen men det är nog mest för hon är nyfiken på hur det går för mig.. haha skoja.
 
 jag kände mig sjukt nere när jag gick därifrån eftersom hon frågar vad jag ska göra med livet och att jag måste börja ta tag i saker osv....
Det känns liksom inte som att det är någon ide att ens försöka..
 
 
När jag satt där kom jag på att mina naglar blivit jättelånga.. Jag kanske ska ta och fila till dom och sätta på något lack?
Jag fattar inte ens hur jag kan ha så bra naglar 🙂
 
 
Hittade denna till bra pris på Willys! (83,90-)
Det är den bästa om du frågar mig 😊
Och jag tänker ju vara blond ett tag till för blondiner har ju mycket roligare har jag hört...
 
Nagellack och en massa annat hittar du Här!
Silverschampo och en massa annat hittar du Här!
 Och har du inte någon Willys i närheten så hittar du Schwarzkopf hårfärger lika billigt som på Willys och en massa annat Här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0