En ganska bra dag men ändå inte..

Idag har jag haft en "fuldag" alltså inte gjort mig iordning mer än att sätta upp håret och så har jag städat hela lägenheten och även satt ut lite annonser..
Det känns som att jag har gjort mycket mer men så är det inte utan tiden bara rinner iväg.
 
Hundarna har varit skitdryga inatt och sprungit omkring och drygat sig (dom löper) så jag har sovit väldigt illa trots lergiganen som annars brukar göra att jag inte vaknar.
 
Sen känner jag en sån hopplös tomhet inom mig just nu samtidigt som många tycker att jag borde gå vidare men det känns inte som att jag någonsin kommer göra det..
 
Hela det här inlägget känns ju lite meningslöst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0