Försäkringskassan kan suga k*k!

Jag fick precis ett preliminärt beslut av fk att dom inte kommer godkänna min sjukskrivning from. 24 juni till 29 augusti som min läkare sjukskrivit mig.. då blir jag alltså återbetalningskyldig och det känns ju som att det är skit samma lägg det i högen bara!
Dessa jävla rövhål som jobbar på Fk är bara ute efter att få sin bonus på 2000kr när dom utförsäkrar någon sen pissar dom på den som redan ligger!
Dom räddar dagen med att jag bara har en timanställning inom vården så det är inte så viktigt att jag går tillbaka så då kan jag söka vilket annat jobb som helst...
Men det är inte så jävla lätt att söka jobb om man inte orkar prata med någon och jag kan ju dessutom inte sova på nätterna utan lugnande och har väldigt svårt att ta mig ur sängen vid 10 som jag brukar sätta klockan på för hundarnas skull.
Behöver man säga att jag inte orkar prata med dom heller utan att gråta?
Och dom två sista gångerna har jag inte kommit fram på telefontiden utan fått meddelande om att dom har telefontid just den tiden jag ringer så dom har säkert blockat mitt nummer...
 
Jag borde hata honom för att han gjorde det här mot mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0