Förvirrad deluxe!

Idag gick jag på ett läkarbesök där jag egentligen inte riktigt visste vad jag skulle där att göra då Försäkringskassan nekat mig fortsatt sjukskrivning.
Men även om min läkare är fly förbannad på hur dom beter sig på Försäkringskassan så tror inte jag det hjälper så mycket och så här efteråt så är jag inte så mycket klokare :/
 
Sen så har jag betalat dom viktigaste räkningarna och även skickat efter nya kontaktlinser Här!
Dom brukar vara snabba så jag har säkert linserna redan imorgon.
Men när jag skulle betala med kortet så var det spårlöst borta så jag letade först som en idiot och så kom jag på att jag slängt ner den i påsen när vi handlade igår och mycket riktigt där låg det...
Förvirrad deluxe?
 
 
Nu ska jag läsa en gratistidning som jag fick idag i väntan på att Sabina ska sluta skolan.
Tidningen fick jag genom ett utgått erbjudande hos Tidningskungen.
 
Bordet är köpt för länge sedan ifrån Indiska!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0