Grannsamverkan!

Idag hörde en av mina grannar i Dalarna av sig och berättade att det stått en americanare med taxiskylt på taket på min gård. Sen hade en man hoppat ut och börjat snoka runt på gården men han fick väldigt brottom iväg när grannen körde in på gården!
 
Vi pratade en stund och så la hon ut "signalement" på bilen på olika upplysningsgrupper runt omkring i närområdet och det tar inte många minuter fören någon säger att den bilen hade varit hemma hos dom och kollat på en bil och passande nog hade hon fotat den här "taxin".
 
 
Sen kollade jag upp regnr och har nu skrivit till personen som står skriven på den :)
Väntar ivrigt på en förklaring haha
 
Det står ingenstans att det är fri entre på min gård iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0