Hästar och utsikt

*Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Horze*
 
Vädret har ju varit lite osäkert idag.. Iallafall här i Eskilstuna men vid !5.30 så såg Sasha så sugen ut så jag gav det ens chans iallafall..
 
 
Man kan ju inte motstå den här damens önskningar :)
 
 
Vi bor ju ca. 1km ifrån Vilstabacken så vi klättrade upp dit och kollade på utsikten!
 
 
Sasha tyckte det var väldigt spännande!
 
 
På vägen tillbaka gick vi förbi Vilsta ridskola och den här hästen följde oss så länge den kunde och Sasha betedde sig som att hon alltid har hästar bredvid sig när hon är ute och går haha
Fast hon blev ju van vid hästar när vi hade våra i trädgården förra året då inte betet räckte till.
 
Här hittar du ridutrustning till ridskolestarten och den är enligt mig den bästa ridsportbutiken som finns just nu då jag varit supernöjd dom gånger jag har handlat därifrån!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0