Hemresan från hell!

Nu är vi äntligen hemma!
Resan tog en timme längre än det brukar så vi har suttit i bilen i 4,5 timme!
 
Det började bra med att jag tankade och glömde tanklocket men hann bara åka 2km innan jag kom på det och det låg kvar som tur var 😂
Sen gick det ganska smärtfritt tills vi hade åkt ut genom Falun.. Då kom regnet från hell.. Såg inte ett skit och till slut låg jag i 50 och började undra vart vägen tagit vägen så saktade in och lyckades se en parkeringsficka som jag kunde stå på tills det värsta lagt sig.
Då immade bilhelvetet igen men det löste sig till slut!
Jag tror vi blev stående i 20-25 min iallafall..
 
Sen gick allt bra tills vi precis åkt ut ur västerås, där var det bilkö pga. ombyggnad och vi låg på ettan och krypkörde i 5-10km/h i typ 2 mil... Efter det så var både jag och Sasha slut som artister kan jag säga..
 
 
 
Så här uppför sig Sasha när hon är hos Mickis 😂
Katten fick ju mat på bordet och det är ju hemskt orättvist.
 

 
Följ mig på youtube så kommer Mickis (ev. även jag) börja streama så fort jag har fler följare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0