Jag är f*n sämst!

Jag blev bjuden på fest igår och idag har jag varit sjukt bakis...
Och jag tänker inte bjuda på att säga "aldrig mer" för det kommer jag ju inte hålla😜
 
Jag som skulle packa idag men det hinner jag nog ändå.
Imorgon åker jag och Sasha själva upp till huset och det blir ju lite spännande...
Känns det jättespooky så kan jag ju alltid sova hos Mickis.
Molly får stanna med Sabina och Jack.
 
Men det ska bli så skönt med tystnaden för här är det alltid en massa liv.. Nyss var det någon invandrare som ylade.. Bröllop på gång kanske?
Fast vissa går ju runt och ylar för sig själva precis som att dom tror att ingen hör och igår så stod jag och tittade på en snubbe som boxades med ett plank och pratade för sig själv 🤣
Gissar att det var lite droger under hatten där 🙃
 
Nu ska jag baka scones för jag har ingen mat hemma typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0