Jag hoppas du blir firad ordentligt där du befinner dig <3

Idag skulle du ha fyllt 27..
Men du valde att inte göra det.. hur ska vi någonsin kunna förstå varför du inte ville leva mer 😢
Min älskade pajas som sällan var bekymrad eller allvarlig över något..
Du gav mig mina 2 bästa år i livet innan drogerna tog dig tillbaka..
Jag är så tacksam att du gav mig dina 2 sista månader i livet som drogfri och att du visade mig hur mycket du älskade mig..
Jag önskar att jag hade kunnat rädda dig en sista gång.. undrar hur livet hade sett ut då?
Hade vi varit lyckliga?
Hade allt ordnat sig?
 ***
Kommer jag någonsin sluta att gråta?
 
 
Tavlan på vår vägg med din fras till mig 💓
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0