Kört av vägen!

*Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för skruvat*
 
 
Jag fick denna av Mickis ikväll.. Bilden visar vart Dennis hamnat efter att ha sladdat lite på skogsvägarna utanför huset i Dalarna för exakt 2 år sedan.
Jag fick den här bilden skickad till mig när jag satt bredvid en inskolning på jobbet.. Alla i bilen hade klarat sig utan skador och tyckte det hela var skitkul ^^
Som vanligt spårade han när jag inte var med...
 
Bilen fick han gratis av sin pappa och han hävdar idag om att det inte är Dennis det var fel på utan bilarna gick sönder för att vägarna var dåliga.. haha
 
Sen att det gick så bra är ett under för just där han sladdade av så var det träd jätte tätt och han hamnade mellan 2 st där det fanns lite plats..
 
 Hos skruvat hittar du reservdelar till din bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0