Lite ifrån vår tripp till Dalarna!

Vi har haft en riktigt skön vecka med mycket sol och bad men jag hade räknat med att vara i huset mestadelen av tiden men nu blev det inte så utan vi var hos Mikaela förutom första natten.
Jag ska åka upp igen snart och vara själv med hundarna i huset hade jag tänkt för dom kommer sätta igång att löpa snart och då blir det bara drygt att bo trångt.
Jag saknar verkligen lugnet och all den vackra omgivningen och så saknar jag huset..
Det kändes faktiskt bra att vara där nu trots att det var där han tog sitt liv.. Välkomnande på något vis fast det i stort sett är tomt. Vi lämnade sofforna och en säng och så gjorde vi ett soffbord av ett sminkbord som sabina lämnat :)
 
Hundarna gillade också att "komma hem" Molly sprang upp för trappan och la sig i Sabinas säng och Sasha skulle direkt ut på baksidan och kolla läget.
 
 
I Furudal som för övrigt är känt för sin hockeyskola så finns det en sandudde som passande nog heter Sandnäsudden.. man kan säkert gå 50 meter ut innan vattnet når över knäna och det gillade Sasha skarpt!
 
 
Hon bryr sig inte så mycket om att hålla huvudet över vattenytan haha
Bollen var ett riktigt lyckat köp från Ica Maxi.
Den flyter och verkar inte som att hon kan ha sönder den!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0