Livet

*Innehåller annons för Brixo*
 
Ibland händer det konstiga saker i livet..
Just nu kan jag bara konstatera att jag ironiskt nog bor mitt emellan Dennis ex och mitt ex... haha
Undrar om jungeltrumman nått Dennis släkt än?
Jag umgås nämligen som vän nu med mitt ex då vi var väldigt bra vänner innan och en del människor är värda att få en förlåtelse.
Det är väl meningen att jag ska hjälpa honom att skruva möbler men det är ju så tråkigt?
Sen har jag väldigt svårt att koncentrera mig just nu så det blir väl mest så att jag är ett retsamt sällskap 😎
 
 
Det blev en promenad på 6,5km idag..
Vi blev stannade av polisen efter Stenbygård som frågade om jag sett en gammal tant som var försvunnen i Kronskogen.. Så istället för att gå runt så genade jag igenom Kronskogen istället så har jag ju gjort vad jag kunnat kände jag men jag såg ingen tant men mötte en polis till fots och talade om vart jag hade gått och det var han väldigt tacksam över 🙂
 
Precis när vi kom ut ur skogen så blev himlen svart och det började blåsa storm.. när jag rundade hörnet hemma så började det regna!
När jag kom upp så regnade det så man knappt såg ut genom fönstret!
 
 
Ibland är det skönt att tänka på annat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0