Livet är meningslöst..

Jag har bara suttit utan att få något vettigt gjort idag.. Har så många funderingar över hur meningslöst allt känns..
Känner mig helt matt över att kronofogden faktiskt utreder om dom ska ta huset eller ej för dödsboets räkning, Det verkar inte som att dom hade fattat att bolånet är huslånet.
Sen samtidigt som kvinnan som utreder säger att jag absolut inte ska betala något av hans skulder även om jag får krav så "ärver" jag hans del av banklånen vi tog när vi köpte huset och dom täcker inte på långa vägar vad dom ev. skulle kunna få ut för huset.
Han var ju helt oförsäkrad så det drabbar ju mig hur som (han hade struntat i att betala in till facket och även sina försäkringar)..
Jag kommer få leva på existensminimum för resten av livet typ..
 
Livet just nu är lika meningslöst som det här inlägget..
 
 
Fast lite har jag gjort för det blev en 5km promenad med den här donnan, Det är ju tur att hon tjatar på mig när hon märker att tiden för promenaden har passerat ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Åh, hoppas det inte blir så illa som det låter i inlägget... det måste ju gå och lösa :(

Svar: Nej det finns ingen lösning tyvärr som det ser ut nu :(
minitjejens.blogg.se

2019-08-09 @ 12:56:56
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0