Min hund är död!

*Innehåller annonslänk för VetZoo*
 
 
Nej det är hon inte men hon gjorde ett bra försök att spela död när hon insåg att hon inte skulle få följa med oss ner på stan...
Hon borde bli reklamhund tex. "När din hund blivit biten av en zombie och blivit stel, Ring oss på VetZoo så hittar vi ett foder som passar och den blir mjuk igen"
 
Vi har varit till Polisstationen och fixat leg till Sabina och utanför så fick jag pengar av Jack som jag skulle betala med och kände mig lite kriminell som tog emot kontanter lite hemligt så där så jag säger högt..
Tack Jack fick du knarket!?
Sabina skriker "men mamma!" samtidigt som det dyker upp en väldigt glad Polis bredvid henne😁
Legfixet gick utan större missöden förutom att vi höll på att skratta ihjäl oss över hur bilden blev fast jag vet inte ens varför vi skrattade för det var inget fel på den.
 
 
På väg till Willys tvingade Sabina mig att smaka en sån här flusch, flash eller slasch eller vad det heter?
Det kliar fortfarande i halsen...
 
 
Jag tog en ganska meningslös bild på Rinmansparken med..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0