Misstänkt för mord!

Fy f*n vad illa jag har sovit inatt.. Har typ drömt att en av Dennis släktingar (finns en person som är tillräckligt sjuk som skulle kunna göra det) fått polisen att tro att jag hade mördat honom och så var jag i vårt garage och visade att jag inte nådde upp till takbjälkarna och skulle jag använda en stol så hade jag fått stå på tå.. Sen var han ju mycket större än mig så dom typ garvade och skrev av det sen så grillade vi hahaha
 
Så nu är jag trött och grannarna spelar något utlänskt prat/musik/skrik aktigt så jag har satt på Mustasch här för det fungerar alltid för att överösta och för en stund sen när jag stängde ner ljudet så hörde jag att en 3e granne hade satt på något annat jättehögt haha
Jag har ändå inte så högt så att det stör någon :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0