Möblerat om!

*Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för beijerbygg,byggmax,bluebox*
 
Sabina och Jack har möblerat om här hemma medan jag var borta.
Förut så har jag haft min säng i köket och hon har sovit i en bäddsoffa i rummet och eftersom hon knappt är hemma nu mera så hade vi pratat om att ställa bäddsoffan i köket istället.
 
 
Så här blev det!
 
Lightboxen är köpt hos Blue Box och sammetsgardinerna hos Cellbes!
Soffan hade vi tänkt att färga grå då den är köpt för att passa inredningen i vår kombinerade tvättstuga/gästrum i huset. Och nu när jag sitter och tittar på bilden så ser jag att jag egentligen borde måla om bordet med 🙂.
 
 
Grå textilfärg köpte vi på Panduro som har 25% rabatt på sina textilfärger just nu såg jag.
 
 
 
Två lite dåliga bilder på tvättstugan/gästrum men man får en inblick i hur soffan skulle passa in.
Som ni ser är det en hel del kvar att göra.
Skåpen är riktigt gamla dokumentskåp som fanns i huset när vi köpte det och den rosa och blå färgen har jag fått fram genom att ta med mig en bit tapet till färgaffären så fixade dom rätt nyans.
Färg till alla möjliga ändamål hittar ni Här! och Här!
 
Min vision var att tvätta är tråkigt så det behövdes lite färger som man blev glad av och jag tycker jag lyckades ganska bra 🙂
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0