Ödet?

*Innehåller annonslänkar för BabyV,Babyland,Babyshop*
 
Jag vet inte vad jag ska säga faktiskt..
Jag har skrivit med killen jag träffade innan Dennis sen i Februari och han har varit lite från och till om att han ska skilja sig osv. och nu har han gjort det och insett att han borde flytta till eget och så bara poff så kommer vi bo på samma gård 😳
 
Jag har inte visat något större intresse för honom då han avslutade vårat "förhållande" på ett jäkligt osnyggt sätt.. det är lite sådana killar jag dras till av någon anledning..
 
Han tror vi kan fortsätta där vi slutade för över 3 år sedan och då har han hunnit gifta sig och skaffat barn men tänkt på mig hela tiden!?
Jag har inte tänkt på honom alls...
 
Risken finns att jag bara blir sårad igen och det orkar jag inte med!
Nä singel för resten av livet ska jag vara.
 
 
Väntar du barn eller har barn så hittar du jättefina prylar, kläder och vagnar mm.  Här, Här och Här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0