Så blev det äntligen sommar?

*Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Monetti*
 
Jisses idag kom sommaren tillbaka med råge!
Vi har haft 28 grader här och ändå så tog jag och Sasha en promenix till Sabinas skola sen en sväng på stan och efter det så solade vi..
Det blev varmt kan jag säga men vi hade vatten med oss till Sasha och sen gick vi utefter ån hem så hon fick svalka av sig två gånger 😊
 
 
Det blev en tur på 11,3km och Sasha svimmade när hon kom hem 😉
 
 
Sen var vi med Molly till Lidl och handlade och hon är mycket piggare när det är så här varmt så jag gick en omväg hem.
Sen så har jag klippt bort en massa tovor på henne för hon blir alltid jätteful i pälsen när hon löper och imorgon ska jag klippa bort håret på tassarna för nu ser det ut som att hon har jätte långa fötter!
Man kan inte göra dom här sakerna under samma dag för då blir nämligen den här lilla damen tvärarg 😉
 
 
Låna 1000-20000 kr hos Monetti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0