Skönt väder!

Idag har jag haft min yngsta dotter Sabina och hennes kille här för dom skulle fixa med ett jobb som det krävdes en dator till att genomföra.
Sen så har jag träffat min psykolog idag med och det känns mer som att sitta och prata med en kompis numera.. lite sakligt men med någon som vet allt och förstår.
Det är ganska skönt att slippa sitta och förklara..
 
Jag har också hunnit med en ordentlig promenad med Sasha på 8,2km och vädret var ju helt perfekt idag mulet, lite blåsigt och 21 grader ;)
 
 
Nästa vecka skulle jag vilja åka upp till Dalarna igen men tveksamt om jag kommer ha pengar till det.. Känns som att man måste passa på nu innan sommaren är över och sen så kanske inte huset är mitt så länge till 🙁
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0