Skummisen har dykt upp

Idag har det inte hänt så mycket.. Jag har inte ens fått några brev ifrån kronofogden (ironi).
Men ägaren till bilen som stått på min gård hörde av sig och dom tittade tydligen på bilarna som står där.. känner väl lite att "okej då är det alltså okej att gå in på någons gård?"...
 
Så passa er nästa gång kanske jag åker förbi ert hus och tänker shit en bil den ska jag titta på!
Ha för f*n gevalia hemma ifall jag dyker upp på oväntat besök lixom!
 
Jag hade väl kunnat köpa att man gör så om det står en till salu skylt eller liknande...
 
Sen så har jag gått en promenad med min äldsta dotter idag och det blev 5km samanlagt fast det kändes som att jag gått längre än igår haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0