Slut som artist!

*Innehåller annonslänk till Cervera*
 
Idag har jag varit helt slut som artist...
Jag har hjälpt mitt ex i hans nya lägenhet två kvällar i rad och även roat hans son då det är roligare än att skruva möbler och jag är skitkass på att koncentrera mig på krångliga beskrivningar just nu haha
Men det börjar bli ordning nu iallafall och han är såååå nöjd över hjälpen 😂
 
Jag ryckte upp mig till slut och följde med ner på stan för att hämta ut Sabinas pass och så passade vi på att sola också sen gick jag och Sasha längs med ån hem så idag blev det en promenad på 7km.
 
 
Molly hittade en ekorre under sin promenad 😊
 
 
Ikväll så gjorde jag, Sabina och Jack hemmagjorda hamburgare!
Jag bakade brödet och Jack gjorde burgarna och såsen sen fixade Sabina grönsakerna så det blev lite trångt i köket 😜
 
Här hittar du 20% rabatt på köksel hela helgen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0