Stora planer?

Just nu är alla och drar och sliter i mig..
En killkompis blev sur för att jag hade undanflykter för att åka ut till hans stuga (igen).. Men hur kul är det när hundarna löper?
Sabina och hennes kille vill hitta på något imorgon kväll och Mickis vill att jag kommer till Dalarna för att plocka blåbär! Vi kommer bli rika på det tydligen fast just nu är det inte speciellt svårt att bli rikare än vad jag är ;)
 
 
Men jag iaf hunnit med att gå en 7,5 km runda med Sasha sen vet jag inte vart tiden tar vägen riktigt..
Jag borde nog åka ut till stugan imorgon då vi inte setts sen kryssningen i början på Juni tror jag och han har trotts allt ställt upp väldigt mycket för mig sen Dennis gick bort..
 
Jaja vi får se imorgon vad som händer och fötter..
Mina lergigan är slut med och jag har inte råd att hämta ut nya fören på måndag så inatt sov jag väldigt dåligt när jag väl somnade och drömde en massa konstiga saker.. tex. så var vi ute och red i skogen i Dalarna och hamnade i Edsbyn till slut tror jag och dennis var nog med på ett hörn med..
 
Ja vi får se vad som händer imorgon helt enkelt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0