Tiden rinner ut..

Den 3/9 stängs vattnet av i huset om jag inte betalar in det jag ligger efter med..
Sen så håller kronofogden på att utreda huset för dödsboets räkning och det skulle tydligen vara klart i Augusti.. Tänk att dom kan göra en sådan utredning utan att jag som sambo ens får veta något!?
Hade jag inte ringt och frågat i ett annat ärende till kronofogden så hade jag fått veta det den dag dom ev. behövde nycklarna till huset!?
Jag fick dessutom återigen förklara att det som stod som "bolån" i bouppteckningen var huslånet...
Just det sammanhanget verkar lite svårt för myndigheter osv. att lista ut av någon anledning.
 
Hela den här grejen är en erfarenhet rikare som jag inte önskar någon!
Jag är fortfarande helt matt, tänket fungerar inte och jag orkar inte med att träffa människor och försäkringskassan har utförsäkrat mig..
Det har gått 8 månader så jag ska må bra nu.
 
Jag skulle helst ha bestämt igår vad jag ska göra med resten av mitt liv...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0