Tomt

Idag har Sabina varit hemma för att hennes kille har varit en sväng till Stockholm.
 
 
Jag har även gått en 6km runda med Sasha..
 
Och när Sabinas kille kom tillbaka så lurade vi ut honom på en inlines runda och nu har jag bestämt att vi ska åka imorgon med 😉
Vi får se hur det går med den saken haha
 
Och nu har dom gått hem till Sabinas kille så nu blev det så där jobbigt tomt igen 😕
Det känns så onödigt att sitta själv i en lägenhet.. Det var inte alls så jag trodde att livet skulle se ut för ett år sedan..
 
 
Sen fattar jag inte varför ögonbrynen blir helt åt helvete på bild när dom är likadana på riktigt.. Helt omöjligt att få till en bra bild ju 🙁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0