Varg vs hund

*Innehåller annonslänkar för inkclub och lensnow*
 
Jag fick ett meddelande ifrån min nya granne idag.. Han frågade om jag vill hjälpa till att bära!
Min räddning var att jag stod nere i trappen och han råkade befinna sig precis utanför 😂
Vi gick och småpratade tillsammans bort till hans port och när han skulle gå in så skulle jag försöka vara lite rolig så jag frågade om han hade någon luftmadrass att ligga på..
Svaret.. Jo jag har en sån där tjock uppblåsbar och den får duga ett tag...
Shit va rolig jag kände mig 😉
 
 
Det blev en promenad runt ån och några badstopp i det varma vädret 🙂
 
 
Sen har vi på senaste lagt märke till att Sasha har börjat ta över ledarskapet här hemma och idag så höll hon på och retades med Molly bra länge innan Molly lackade ur och gick iväg!
Det brukar vara Sasha som lämnar efter att hon fått pisk av Molly..
Jag hoppas Sasha vinner dominansen mellan dom för då kanske hon slipper bli skendräktig igen!
 
Visste ni att bland vargarna så är det endast ledartiken som får valpar och övriga tikar blir skendräktiga så att dom kan ta hand om valparna om det händer ledartiken något!?
 
Jag tror att det är samma hos hund tikar som bor ihop.. Vi har pratat lite om det på hundrastgården och flera där har haft en liten ahaaa upplevelse då dom varit med om samma sak hos sina tikar.
Är det någon annan som har flera tikar som har upplevt samma sak?
 
 
Sen så har jag hunnit med att få hem bläcket och linserna som jag skickade efter i måndags.
Billigt bläck hittar du Här och billiga linser hittar du Här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0