En liten ljusning i mörkret..

*Innehåller annons för Nystart Finans*
 
Idag blev jag uppringd av en försäljare från Zensum som ville lägga om mina lån så jag talade om för honom att det var ingen idé för att jag är hos kronofogden..
Jaha vad menar du med det då säger han?
Det finns företag som är villiga att hjälpa dig trots kronofogden och du har inga förfrågningar senaste året så det är inga problem!
 
Fattar ni att mitt liv stannade här?
Jag som går och tänker att jag kan lika gärna dö imorgon och det finns inte på värdskartan att jag har minsta lilla ork för att ta tag i livet då kronofogden kommer låta mig leva på existensminimum till pensionen typ.
 
Det finns en hake bara och det är att jag måste ha ett fast jobb..
Men som sagt nu känns det ju som att det finns en liten ljusning i mörkret iaf.
Så nu ska jag bara fixa ett fast jobb och sedan kontakta Nystart Finas!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0