Jävla skit!

*Innehåller annons för Adrecord*
 
Idag blev det bara en runda på 5km med Sasha för att det började regna och jag fick skitont i mitt ben så nu är min benhinneinflamation tillbaka som ett brev på posten.. fruktansvärt irriterande då jag gick i 4-5 månader med skiten i våras.
Jag släppte iaf Sasha en stund i hundrastgården men hon som brukar roa sig själv tyckte att matte skulle göra det och jag hade inget att kasta så när hon hoppat in i mig för tredje gången så blev det koppel på och en promenad hem.
 
 
Brillsmurfen...
 
 
Molly har en ny grej som hon gör och det är att hoppa upp i fönstret när hon kommer in ifrån eftermiddags promenaden och så ligger hon där och spanar en stund medan Sasha är helt hysterisk och jätte avundsjuk haha.
 
Och ikväll så växlade vädret från 7 + grader och regn till - 1 och 10cm snö lite märkligt väder faktiskt...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0