Julhelgen-Vi stötte på en bitch på City gross

 
I måndags fick jag hem mina nya linser som jag nu har beställt efter mitt nya recept och herregisses vilken skillnad det blev 🤣
Dessutom så får man ett 5-pack gratis linser på varje styrka när man beställer hos Lensway!
 
 
Sen så hade vi lånat bilen i måndags och gick all in på Citygross med handling för mitt 2000kr presentkort som jag fått av Jasmine och Nathalie med respektive.
Vi handlade även presenter till julklappsspelet som Jack hade bestämt att vi skulle ha och när vi skulle köpa bingolotter till uppesittarkvällen så frågar jag hon i kassan..
-Kan man köpa bingolotter på ett citygross presentkort?
Hon bah.. ja men det tror jag man kan.
-Jag frågar Sabina, hur många skulle vi ha? 4st säger hon..
Och då säger hon i kassan att hon måste ha legitimation från Sabina för man får inte köpa när man är under 18..
-Jag bah eh driver du? Det är ju jag som handlar?
Hon bah nej nu hörde ju jag att hon sa att hon också ska spela så då får inte jag sälja om hon är under 18.
-Jag bah okej men det är ju fortfarande jag som handlar och jag vill ha 4!
Svaret blev.. Nej nu får ju inte jag sälja till dig heller för att jag vet att du köper åt henne...
-Jag bara tittade på henne och säger ashögt vilken jävla bitch fy fan! Och så vände vi på klacken och åkte till Coop 500m därifrån..
 
Där står det en ung kille i kassan så jag bad om 4st och så frågade jag vad duttpennorna som låg i en burk kostade för Sabina ville ha en.
Han kliade sig i huvudet och säger till slut att jag tror dom är gratis så ta ni!
-Vi bah gladare än när jultomten kommer FAN TACK! haha
Och så var det bara en penna kvar så han tyckte vi kunde ta den med så han kunde slänga kartongen..
-Och jag och Sabina blev ju ännu lyckligare och bah fan du är bäst! Du räddade vår dag efter det fittiga bemötandet på Citygross nyss!
Nu skrattade hela kön och vi traskade ut och jag viskade till Sabina att pennorna var bara gratis om man köpte ett Harryboy/bingolotto paket hihi.
 
 
På kvällen blev det Bingolottos uppesittarkväll med en massa gott!
Jack som spelade för första gången vann en sverigelott och Sabina var en ifrån bla. 3st bilar och jag var en ifrån 1 bil och även en resa för 75000 ganska drygt gjort av Bingolotto eller hur?
 
 
 
Julafton var fruktansvärd seg tills jag var iordning och så kom sabina och Jack och vi åt lite julmat 😊
 
 
Jag fick dessa två 🙂
 
 
Sen körde vi julklapps spelet dock ser jag nu att inte allt syns här för det ska vara några grejer till.. bla. en jättesnygg svart necessär som vi slogs lite om men Sabina som behövde den fick den i slutändan 😉
Men detta var riktigt kul, jag tror det är första gången det här året som jag har skrattat så mycket haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0