Katastrof

Igår blev det en långpromenix i snöblandat regn och jag fick massor med beröm för att jag var snygg i håret efteråt då det blir för varmt att ha luvan på sig när man går snabbt så såg ut som en dränkt katt när jag kom hem..
 
 
Gullig eller hur?
Igår byggde vi även klart pepparkakshuset som blev en katastrof i år haha
Sabina och Jack fick ta med det hem eftersom jag inte ens har julpyntat här hemma i år men något fotobevis får ni inte för det ser ännu värre ut på bild.
 
 
Det här råddjuret stod och tittade intresserat på mig och Sasha när vi gick bakom Vilsta koloniområde ungefär som den tänkte "vad håller ni på med?" och Sasha stod helt lugnt och tittade tillbaka ungefär som att "Vaddå ska du gå nu kompis?" medans matten stod på is och svor fan för jag trode hunden skulle bli hysterisk men nej den ska ju alltid reagera tvärtemot vad man tror...
från början stod den typ 3-4 meter ifrån oss men när jag fått fram kameran så hade den ju såklart vänt röven till och börjat vandra iväg..
Behöver man säga att Sasha fått syn på en ekorre 10 min tidigare och försökt tokspringa efter den rakt över en väldigt trafikerad väg? hon kom ju förstås inte så långt då jag alltid är beredd ..
 
Idag har jag haft en hemmadag eftersom det har varit snorhalt ute men Sabina och Jack har varit hit en sväng och ätit middag och hjälpt mig gå ut med hundarna.
 
Imorgon går det nog att ta en långpromenix igen då det mesta smält bort under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0