Man får inte kalla en katt för "Den"

*Innehåller annonslänk till Granngården*
 
 
Jag tog det här foto på Pelle och lade ut i en grupp på Facebook med frågan..
"Ska jag behålla den här?"
Hahaha jävlar vad skit jag fick för att jag kallade honom för "den" för det kallar man nämligen inte en katt och nu är jag en sjukt dålig människa, djurhatare, djurplågare och jag borde inte ha djur alls och katten borde få komma till någon som inte kallar den för "den"😂😂
 
Dom skulle bara veta vad hundarna får heta när dom inte kan bete sig...
 
Men som sagt inget jag tar åt mig av utan tycker bara det är sjukt roligt att folk blir så hysteriska över saker och ting och går på personangrepp direkt.
 
Så mina kära läsare har ni några otilåta öknamn till era djur?
 
 
Köp kattmat online hos Granngården!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0