Surströmming!

*Innehåller annons för Firstvet*
 
Igår när Sabina och jag var ute på en långpromenad med Sasha så var hon så satans stressad och skulle bara gå så långt fram hon kunde så hon hela tiden drog lite och så tröck hon på som skjutton med bakbenen ungefär som att hon helst hade velat springa iväg.
Hon hade inget täcke då det ändå var 5 grader varmt ute men så kom vi på att hon kanske blir stressad när hon får upp allt det blöta under magen för då blir ju tuttarna kalla..
 
Så idag testade jag att klippa sönder en t-shirt och så tog jag ur fleecefodret och hade bara regntäcket ovanpå och då blev det en helt annan hund..
Helt stressfri och gick både fritt i slakt koppel och lydigt fot vid min sida när jag ville det så nu måste jag leta efter ett täcke som täcker magen och det bästa hade varit ett som sitter under det andra då hon väldigt lätt för skav också.
 
 
När det var dax för kvällspromenaden blixtrade det till i Mollys ögon och hon högg mig i handen bara för att hon inte ville gå ut eftersom hon visste att det regnade..
Så nu har jag tagit det tunga beslutet att det är dax för henne att somna in för det här är andra gången på en månad som hon biter mig. 😢
 
Idag har Sabina och Jack varit här och ätit stekt strömming och Sabina trodde det var surströmming och att hon inte skulle gilla det haha.
Men tji fick hon för hon har nog mot sin vilja en ny favoriträtt nu 😜
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0