Besök efter döden

Efter min sambos självmord så hade jag några väldigt starka upplevelser av att han var i min närhet..
En av gångerna var på natten när jag var vaken, Han kom och lade sig bredvid mig och talade om hur mycket han älskade mig och var ledsen över att han lämnat mig.. Han sa förlåt och vi låg och skrattade.. Sen helt plötsligt så är hans ansikte över mitt ansikte och han ser riktigt arg ut och hela ansiktet förvrids och snurrar runt och han försvinner..
Självklart så är jag klarvaken och kan inte sova mer efter det.. Och jag vet faktiskt inte heller om jag verkligen var vaken eller om det var en dröm men det var riktigt verkligt..
 
 
Jag fick den här snapchatfilmen av Mikaela för några dagar sedan, Den beskriver lite av vad jag såg fast han snurrade runt helt tills han försvann och vad jag vet så har jag inte sett den här filmen förut.
 
Är det någon annan som upplevt saker efter att någon har dött?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0