Det är inte lätt att få tag i polisen...

Fyf*an är helt slut..
Inatt var ännu en natt som jag fick kliva upp och ta en till lergigan för att kunna somna och imorse var jag så slut så jag ställde fram klockan två gånger och dom som känner mig vet att jag är en sådan som hoppar ur sängen så fort klockan ringer..
 
Är fortfarande helt slut, Det regnar och jag har suttit i telefonkö och samtal med polisen i 2 timmar!!!!
Först blev jag felkopplad till polisen syd när jag sa klart och tydligt Rättvik.. Någon borde plugga lite geografi?
 
Nu har jag försäkringsbolaget kvar att ringa.. Och tydligen så har någon varit inne i huset med, Ev. med nyckel då det inte fanns brytmärken. Men det kom bort en nyckelknippa i samband med min sambos självmord så det kanske kan vara lösningen.
Så nu har min dotter och hennes kille varit vid huset och bytt alla låsen.. Ett stort tack till er! 💖
 
 
Våran shettis kommer på "oväntat" besök 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0