Det är mycket med det jordiska

Sambon sålde en bil i höstas och köparen var hans kompis så dom brydde sig inte så mycket om att fixa med ägarbytet och kompisen har slavat bort del 2..
Det verkade helt omöjligt att få till ägarbytet men nu när jag väl orkade ta tag i det så var det bara att maila trafikverket och ändra dödsboadressen hit så får jag hem del. 2 så jag kan skriva på och skicka upp till dalarna :)
 
foto från blocket
 
Bilen är en sådan här SAAB 900i från -88 men den på bilden är i fint skick och det var väl sambos med förutom att det var lite mer rost som var upplagat på den.
 
Han köpte den för att den var veteran och skulle ha den att fixa med och köra på Rättviks cruising osv. Fast jag tycker väl att man kanske köper en coolare bil då?
 
Sen slutade det med att det blev "rally" i Hälsinglands skogarna istället så om kompisen ska fixa den så har han en del att göra 😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0