Ibland vill man skrika rakt ut!

Idag är en sån dag då man får den där känslan att det skulle vara så skönt att bara skrika tills man inte orkar skrika mer..
 
 
Jag och Sasha har varit till graven idag och det var så mycket folk runtomkring som höll på att fixa och Sasha gjorde som vanligt när vi är där, Hon ligger på rygg och sparkar med benen...
 
När vi gick därifrån rann tårarna.. Jag förstår verkligen inte hur han kunde göra så här mot mig..
Han lovade mig samma dag att han aldrig skulle lämna mig och så tar han sitt liv istället...
 
Alla säger hela tiden att man måste gå vidare och det blir bättre med tiden men hur f*n går man vidare?
 
 
F*n vad jag saknar honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0