J*vla bajskorv!

Inatt kunde jag inte sova igen trots lergigan.. Och nej jag får inget annat för det är ett sånt jävla tjat om att annat är beroendeframkallande och det är tydligen viktigare att jag inte blir beroende än att jag mår bra...
Jag vet inte om det kan ha att göra med att jag var tillsammans med en fd. missbrukare men ibland så känns det lite som att dom drar en över samma kam.
 
Sen när jag väl höll på att slumra in så ringer en kille jag dissat tidigare och nej jag svarade inte men då slog det mig att nu när man är singel så måste man tydligen ha mobilen på ljudlös för att slippa samtal mitt i nätterna... Tror jag låg vaken till 4 iallafall sen runt 6-7 så satte grannens chihuahua igång att skälla både ute och på deras balkong och det startar mina hundar.
Jag fattar inte ens hur man kan va så djävla lat så man bara orkar gå ut med hunden på gräsmattan utanför allas fönster? Det kanske inte är så konstigt att den skäller 24/7 den får ju för lite motion...
 
Sen så har jag den återkommande gifta mannen som nu har blivit utkastad av sin fru (stackars?) som igår helt random frågade mig om jag ville stå med på ett lån åt honom...
Mja mjo eller hur? Han vet hur min ekonomi brakat sen Dennis dog och sen tror han att jag ska hjälpa honom att samla sina spelskulder?
Ska man skratta eller gråta?
Han skrev också inatt - Hej är du vaken ;)
Och nu på morgonen är jag borttagen som vän! IGEN! hahahaha
Blev en block direkt...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0