Långpromenix

Idag har jag varit och handlat med Nathalie på Ica Maxi.
Jag har ju ingen bil längre så hon passade på att ta med mamsen när hon skulle dit :)
 
Sen så slutade det äntligen regna så jag har varit ute med Sasha på en långrunda på 8km!
Vi gick förbi Tuna park utan några större missöden, Hon har blivit så duktig :)
Sen när vi gick förbi Parken Zoo så var det en unge som sa till sin pappa.. "titta på den där hunden den går ju bättre än dig pappa!" hahaha
 
Lite roligt var också att en kille som knappt kunde svenska sa att jag hade en fin hund och försökte förklara att staffs såg ut så i Bulgarien... Sashas mamma är ju ifrån Bulgarien.
Jag vet inte om han förstod mig heller när jag sa det på engelska.
Sen tyckte han att vi skulle sätta oss i parken men det tyckte inte jag hahaha
 
 
Bild från i våras när hon fortfarande är lite skendräktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0