Panikångest!

Idag vaknade jag kl. 13 för att jag glömde ställa klockan igår..
  Vad jag vet så har inte hundarna försökt väcka mig heller och dom var som tur var inte direkt akutnödiga när jag gick ut med dom..
Sabina har ju skaffat kille så henne ser jag knappt röken av nu förtiden men hennes kompis emily sov över här inatt och båda hundarna låg i hennes säng när jag gick upp så dom kanske har försökt med henne men hon är väldigt svårväckt!
 
Promenaden med Sasha idag blev bara 4,5 km för det var så satans varmt!
Jag tycker det är lagom när det är runt 20 men i år klagar ju alla och tycker det var så mycket bättre förra året... Det är garanterat samma människor som klagade för att det var för varmt förra året haha
 
Sen har jag varit till affären och det är en grej som jag har svårt att fixa sen Dennis dog..
Jag vet inte alls varför det är så..
Jag mår riktigt dåligt och kommer inte ihåg vad jag ska handla och när jag väl är i kassan så är jag gråtfärdig.. Jag vet inte hur det är att ha panikångest men skulle väl gissa på något sådant..
 
Ja just.. Jag stod och tittade på något i en hylla och när jag vänder mig om så står en kvinna och lutar sig över min rullkorg.. Man bah what the f*ck? Vad är intressant lixom?
 
 
Dennis och Molly 💓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0