Pitbull

Är det inte lite konstigt att när jag kommer med Sasha då vet alla vad hon är för något och senaste veckan har hon varit både boxer och bulldog och idag var hon en pitbull...
Jag kommer väl få uppsöka hundpsyk åt henne snart för att hon inte hittar sin identitet ;)
 
 
 
 
 
 
Gissa vem som är Sasha?
Bilderna är länkade till bildkällorna ;)
 
Sen när det kommer till Molly så vet ingen (nästan) vad det är för ras utan då frågar man?
Dessutom så är det ofta så att folk bestämmer sig vad Sasha är för något och liksom inte tar in när jag säger att hon är en Amstaff...
 
Typ som en kille igår han bah o du va en fina bulldog jaaaaa.. du vifftar på din lilla svaaaans jaaaa.. jag bah "det är en amstaff" han bah oja du är en sååå fin bulldog jaaaaa...
 
Inte så mycket lönt att säga något liksom...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0