Saknad..

Jag saknar Dennis så inihelvete mycket!
 
Jag saknar att han alltid fick mig att skratta..
Jag saknar att man aldrig visste riktigt vad han skulle hitta på för "hyss".. Det mesta hände när han var själv hemma med barnen som tex. när han skulle gömma sig ifrån Sasha.
Först skickar Mickis en bild på honom liggandes uppe på farstutaket och några minuter senare ringer dom och skrattar hysterisk för Dennis har försökt klättra upp på garagetaket via stupröret och precis när han var uppe så släpper stupröret från väggen och han faller bakåt med stupröret i armarna ner i den ända busken på gården..
 
En annan gång fick han för sig att göra en volt ner på studsmattan ifrån vedbodtaket, Han slog i backen och studsade upp igen.. Vår pool slog han hål i botten på när han voltade ner i den från studsmattan + att han slog halvt ihjäl sig haha
 
En annan gång hade jag en inskolning på jobbet och helt plötsligt får jag en bild på hans bil där den står långt upp i skogen fastkilad mellan två träd.. Dom hade bara sladdat lite och det gick inte riktigt som planerat.. Jag och Mikaela kom fram till häromdagen att han hann skaffa sig fyra bilar där uppe i Dalarna och han tappade avgasröret på tre haha
Men det berodde inte på Dennis bilkörning utan det var för dåliga vägar där uppe enligt hans pappa...
 
Jag kunde inte bli arg på honom för han visste precis hur han skulle styra bort det..
Och nu sitter hans äckliga syster och sprider runt lögner om att jag bara skrek och gapade osv. på honom och att allt är mitt fel men hur hon fått för sig det är en annan historia som jag inte tänker skriva om nu.
 
 
Det här var hans låt till mig 💓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0