Sasha skrattar åt kameran!

Idag har jag fixat och trixat med den nya designen men det går lite trögt då jag inte har samma program som sist + att jag är lite ringrostig men nu är iaf profilbilden, headern och jag har hittat rätt teckensnitt till menyerna och lyckats få till skuggningarna så nu börjar allt falla på plats så förhoppningsvis dyker den nya designen upp imorgon :)
 
Det har ju regnat idag men framåt eftermiddagen talade Sasha om att det absolut INTE var ok att utesluta hennes långpromenad idag så hon började hitta på dumheter så vi skulle upptäcka att hon var bortglömd..
Hon började med att dra i filten Sabina satt på och hon gav sig inte fören hon fått den och när inte det hjälpte så lyckade hon sno sin bädd som låg framför våra fötter under skrivbordet och när vi upptäckte det så låg hon på den men när hon såg att vi visste så försökte hon döda den genom skakdöden så nu behöver vardagsrummet dammsugas men bädden är både hår och dammfri haha
 
 
Det blev en tur till lekparken med Nathalie min äldsta dotter så Sasha fick busa av sig :)
 
 
 
Kolla det oslagbara slutet när Sasha skrattar åt kameran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0