Satan i gatan..

Jag har haft ännu en natt där jag inte kunde somna..
Det slutade med att jag klev upp 02.30 och tog ytterligare en lergigan sen somnade jag väl runt 03 skulle jag tro..
Resultatet blir ju att jag är ännu tröttare dagen efter så nu sitter jag här med mitt morgonkaffe och försöker piggna till.
 
Försäkringskassan tycker ju att jag kan jobba med något som inte kräver koncentration och där man inte träffar så mycket människor så har ni några tips så hojta!
Min koncentration är väl typ på den nivån att om jag ska in på icabanken så öppnar jag swish 3 gånger innan jag kommer på att det är fel (som exempel).
 
Vi håller på att planera för en tripp upp till huset med dels för att komma bort lite och sen vill jag se vad som försvunnit vid inbrottet och för att hälsa på Mickis och Carl förstås.
 
 
Molly med taskigt morgonhumör ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0