skum typ

Idag när jag var ute med Molly vid 17 tiden så vägrade hon gå dit jag ville i vanlig ordning så hon stod rätt länge och nosade på samma plats så jag tröttnade på henne och lyfte upp henne för att gå över gatan.. då hör jag någon ropa "vänta jag vill prata med dig!"
 
En stor mörkhyad kille kommer fram varpå Molly blir livrädd och jag lyckas parera hennes fall ner i backen så hon inte gör illa sig och hon börjar skälla på snubben och han frågar om jag pratar engelska och jag bah no för att slippa honom och då följer han efter mig och pratar svenska och typ frågar mig om jag är gift osv. säger nej och att jag är typ änka.. han frågar om jag vill prata med honom och jag säger nej och då har jag en hund med mig som helst inte går en meter utan att hon vill det själv så jag kan inte gå därifrån..
 
Det kommer en annan kille med en hund som såg situationen så våra hundar fick hälsa sen när han gick vidare så säger den mörkhyade att jag ska gå hem med hunden och komma bort till kiosken han var vid och prata med honom för han ville det och jag bah nej!
Han frågade igen vill du inte? jag sa nej det vill jag inte!
 
Sen ikväll när jag gick ut med båda hundarna vilket jag gör ungefär samma tidpunkt så möter jag honom igen men gick fort åt motsatt håll.. Känns ju lite som att han visste när jag går ut :/
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0